selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D
saya tak tahu macam mane nak buat awak gembira tanpa kehadiran saya. . . .
saya tak tahu macam mane nak buat awak lupekan saya . . . .
saya tak tahu macam mane nak buat awak benci saya. . . . .
saya tak tahu macam mane nak buat awak hidup tanpa perkataan sayang dari saya. . . .

saya tahu saya tak sepatutnya cuba buat semua ni. . . .tp . . . .nie la jalan terbaik antara awak dan saya. . . .saya tak nak awak bergaduh dengan dia hanya kerana saya. . . .saya juga tak nak awak hilangkan nilai sebuah persahabatan hanya kerana saya. . . . .

saya harap kalau awak bace post ni. . .awak faham la ye . . . .andai kate. . .lepas nie kite dah tak macam dulu. . . .awak terus kan la dengan kehidupan yang baru ye. . . .
carilah orang yang lagi menyayangi awak . . .
orang yang setia dengan awak . . . .
orang yang tak sanggup tengok awak sedih . . .
orang yang caring tentang awak. . . .
dan sebagainya. . . . .

saya doakan yang terbaik untuk awak . . . . .

Tiada ulasan: