Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

UNTUK TEMPAHAN

assalammualaikum!!!
entry kali nie,,,aku buat
coz nk promo mak aku punyer kuih-miuh jew..
aku promo skit jew..
kuih-kuih nye,,seperti
yang tertera dibawah...

bahulu

biskut almond london...

 jejari pedas..

kerepek bawang

biskut semprit
********************************************************
2 jew yg smpat aku promo...
len kali aku promo lg...
**********************************************************
kalau ada sebarang tempah,anda boleh
telefon nombor yg tertera
Wak Zaini : 013-5087709
penghantaran secara percuma(20 kg keatas) dikawasan :
Besout,Sungkai,Ulu slim
(perak)
kalau nk tgk lgi bnyk
dtg la rumah...
32,Felda gunung besout 1,
sungkai,perak..
harga boleh dirunding.
*********************************************************

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers