Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

jgn pernah lukakan dye lagi!!!

assalammualaikumm....
to all my reader...
entry kali nie aku tuju khas untuk kawan aku,,
sebelum aku bercerita lebih panjang..
korg tgk la video nie dulu erk...
************************************
***************************************
camne,,,dah tgk....
hmmm,,bg aku sedih la jgk...
x tau la korg cmne...
***************************************
bebalik kepada tajuk diatas,,,
seperti tertera tarikh yg adew di video 2
kawan aku,,,yg bernama ANIS...
TELAH DIKECEWE KAN...oleh SPEW???
JENG..JENG..JENG...
adew la...
kejadian 2 berlaku wk2,,,
kami(9 org student 3 anggerik)
sedang kemas kelas...
***************************
aku x dew wak2 kejadian berlaku so x ley nk
citer panjang2..
****************************************
aku smpay jew kat klaz,,,sume jdi tegang...
sume member aku jd moody...
hmmm.....
kesudahan dri cerite nie
aku sndiri pon x pasty...
*******************************************
k ar... x larat nak taip memanjang...
******************************************
assalammualaikum.....
peace no war...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kesian nye dye..
jht betol laki 2...


Daisypath Happy Birthday tickers