Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

:: semuanya hanya tinggal kenangan ::

 Awak,,awak nak tau tak...saya rindu awak sesgt...
saya nak jumpa awak...saya nak bersembang degan awak...saya nak bergurau dgn awak....
saya nak bersama awak....boleh tak saya nak semua tu??
.........................................................................................................................................
Awak...awak ingat tak....dulu sebelum kite couple..
awak dgn saya selalu sgt bergaduh....smpai kan tak igt dunia...
macammacam kite gaduh....d sebabkan hal kecik je...
kite boleh gadoh.....
Awak selalu buat saya marah....sebab awak suke tgk saya marah...
awak cakap,,saya lagi comel kalau tgh marah...
happy sgt saya bile dgr awak ckp mcm tu...
sebulan sebelum exam,,kite dah tak gadoh lagi...
coz,,masingmasing fokus kat exam....
dlm mse sebulan tu,,,saya dapat berita yg agak buruk...
kawan saya cakap awak ade haty dkt perempuan lain..
saya sedih sgt.....(T_T).......otak saya waktu tu...
blurrr sgt!!!saya asyik termenung seminggu sebelum exam,,
sebab fikir kan awak.....
saya terpaksa lupekan awak selama sebulan...sebab,nk exam.....
tp,,saya tak boleh...saya selalu igt awak...
habis exam,,saya igt semua nya akan kembali normal...
tp,,sebalik nye....keadaan semakin kusut...
hermm....saya redha,,,,,siapalah saya untuk awak...
1 month after exam,,,,kelas kite ade buat trip..
pergi Pulau Pangkor...best sgt....
waktu dkt Pangkor,,awak asyik buat saya jelez je...
awak asyik berkepit dgn perempuan tu...
saya mengaku,,,setiap kali saya tgk awak dgn dye...
saya rase mcm nk terjun masuk laut tu 
tau tak....mmg jelez gile...
yg paling jelez waktu jugle treeking...
awak duduk barissan blakang skali..
awak buat ape ye??
erm...msty la awak jage dye...hermmm...-_-...
...........................................................................................................................
semua ni hanya tinggal kenangan...
 saya hanya boleh ukir kenangan ni..
dkt sini...
..................................................................................................................................
ini adalah post terakhir yg Mira akan tulis,,yg berkaitan dgn dye...
lps nie...no more about him...
INI JANJI MIRA!!

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers