selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

PLEASE!


kenapa semua orang tak faham perasaan mira ? apa yang mira buat semua tak kene , asyik nak bising je dengan keerja yang mira buat .! kalau betul mira salah , kenapa tak tegur baik-baik ? kenapa mesti nak tengking ? maki ? hina? memang macam tu ke cara orang tegur kesalahan orang lain ! mira tak mengharapkan apa-apa pon dari orang lain , mira cuma nak orang lain faham mira , mira nak kan kebebasan , mira nak kan privasi , mira nak dunia mira sendiri . kenapa orang tak boleh nak faham ? kenapa mesti mira je yang kene faham perasaan orang lain ? mira macam mana pulak ? 

lepas satu , satu masalah datang .! ok fine ! semua ni ujian yang Allah bagi dekat mira , Dia nak uji kesabaran mira . ok . mira cuba kawal marah mira dengan cara mira menangis . 

semua masalah ni buat mira berfikiran matang sedikit demi sedikit .
:- luka di tangan nampak , luka di hati ? siapa yang tahu .


2 ulasan:

Emildza Jayy ♥ berkata...

Sabar tau. Dlm hidup tak semua kita harapkan. Saya pun salu rasa begitu. Saya faham apa awak rasa. Anggap ini satu ujian je dah cukup. Senyum oke. =)

Mira Zaini berkata...

setiap hari jadi hipokrit . senyum je.. kenyataan hati ni sakit .