selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

!! aku mula , aku jugalah penamat !!

holla!!erm,,dah bace tittle entry nie?? (!_!) mcm pelik je kan tajuk nye.... "Aku mula Aku jugalah penamat " ....bunyi mcm sedih je kan...heerrmm!!mmg sedih pon....ehh..ehh!! sebelum tu...cntik tak blog Mira yg "baru" ni??huhuhu,,,Mira tension sgt...tu la jd cm nie...papew pon,,jgn kutuk erk...this my page..so, up to me ok!!hahahha............ok,,kembali kpde tajuk asal....erm,,..."aku ingat kan aku yg akan lupekan kau,tapi sebaliknye,,kau yg lupekan aku dulu.....aku tak kisah...mmg itu yg terbaik untuk kite...lg pon,,mmg ini yg aku nk..so, aku kene terima dgn hati yg terbuka......mmg aku sedih gila nk buat semua ni..tp, ni je jln yg paling terbaik untuk kite dan masa depan........untuk pengetahuan kau,,aku dah buang semua lukisan yg aku lukis ..yg ade kaitan dgn kite....tp,,ade satu lukisan ni,,yg aku tak buang...sbb,,aku tak sampai hati nk buang.....bg aku lukisan tu ade seribu makna......segala-gala aku catat kat situ....aku nangis , aku gembira , aku kecewe macammacam lg la...semuanye aku catat dekat situ.......heermm,,mulai dari hari ni...aku akan bangun dan terus hidup dgn kehidupan yg baru....biar lah ape yg terjadi..aku akan alami nye sendiri.......aku akan sentiasa mendoakan kecemerlangan hidup kau......kau bahagia,aku pun turut bahagia....ape-ape pon, aku nak ucapkan terima kasih la,,sbb kau lah org yg pertama buat aku jd seorang yg berfikiran matang, kau jugak dah banyak buat aku berubah...thank u la kawan...." ermm... (!_!) love you forever la kawan (♥_♥)....

Tiada ulasan: