selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

HILANG!!!

hui!!hui!! hari ni adalah hari ke3 dalam tahun 2012....hari ni jgk macammacam jadi..
hermm...esok dah start skola..esk jgk hari pertama Mira jadi budak tingkatan 4 di SMK(F)BESOUT..
ehh!!korang nak tau ape jadi kat Mira hari ni tak???yg tak nak tau tu ,, pegi jauhjauh.....
hmmm,,,semua kenangan Mira dengan member Mira sepanjang 2011 HILANG!!!OHH TIDAKK!!!..sedih sgt...ade satu bende yg paling penting untuk Mira,,,tu pon  HILANG jgk!!!! Mira nak nangis ni~ ~ .....
semua kenangan ni dah la tak boleh nk ulang balik...huxhuxhux,,...sekarang ni mood Mira = sedih + marah...
tolong ar...pulangkan balik!!!!!Mira da tak larat ni nk mencari semua tu.....habis da keybord basah dgn air mata..hahahahahhaa(ehh!!out of character ni..~ ~)....huxhuxhux...k la Mira nak smbung pencarian Mira ni,,papew peace yoo!!!!(oppss!!)(^^)V.....

Tiada ulasan: