selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

AWAK!!

hoxhox!!ishh!!ehem!!ehm!!ishh!!asyik batuk je..
nyampah btol la...dah dua hari da....ni mesty kes maen hujan...
hope,,khamis ni...ok..ok.. je....AMIN~~....
eh..eh..hihihi,,hye!!bloggers/readers...ape citer hari nie??
mesty mcmmcm citer kan..hahhahaa...
hermm...hari ni,,Mira duduk dkt umah sorg sorg...mak ,, abah n adik x de..
smlm abh ade...ade la jgk peneman...tp,,hari ni,,sorg2 je...
huxhuxhu,,,sedih ni....erm,,,x pe la...bukan slalu pon duduk rumah..
sensorg ,,kan,,kan,,,kan??ermm,,mlm ni nk buat ape erk??
ermm,,,kacau org??hermm,,jahat sgt la plak...ermm,,tgk tv??bosan..
call member??x de tjuk la plak nk sembang...hermm,,,ape yg patut saya buat mlm ni...
ohh!! tidak!!huxhuxhuxhux..............
 
"awak!!!! saya rindu awak sensgt ni!!!.....seriusly,,saya menyesal atas segala perbuatan saya...saya nak awak balik....kalau sekarang ni awak ajak saya couple balik....saya akan terus jawab...saya NAK!!......n saya jnji x buat awak skit  haty lg......cukup la,,saya buat awak sakit haty....saya pon dah cukup seksa hidup saya ni...selama ni saya tipu diri saya sendiri.....saya selalu ckp yg saya tak sayang awak..tp,,sebaliknye,,SAYA SAYANG AWAK sensgt......SAYA NAK AWAK BALIK!!! (T_T)"
 
# !! menggila kejap !! #

Tiada ulasan: