selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

#si tembam berkaca mata#

ehem!!ehem!!aisshh!sakit tekak plak...
hola!!ape khabar blogger semua??macam mane skola??(bagi yg masih bersekolah) ....sudah
tiga hari persekolahan bermula,,macammacam gelagat disekolah yg ada...ada yg kelam kelibut,ade yg tak senang duduk ..bak kate org ,,macammacam ada la!..
hermm!!tahun nie adalah tahun pertama Mira di tingkatan 4..dan tahun ni jgk la tahun pertama Mira kene berpisah dengan kawankawan yg agak rapat dgn Mira...hermm!! (-_-) kami dah tak duduk satu kelaz...masingmasing dah bawak haluan masingmasing.....tahun ni jgklah Mira akan belajar pelajaran yg baru..iaitu fivik ..kimia..bio dan add math.....fuhhh!!seram btol bile dgr perkataan tu semua kan?..seram tak seram..Mira kene belajar jgk la...d sebabkan Mira nak jadi seorang saintis muda..Mira nak kene berkerja lebih....tahun ni dan tahun depan ade lah penentu Mira kemana lepas ni.........(amboi!!entry yg penuh dgn emosi you!!) 
minggu dpn ramai kawan Mira yg tukar sekolah..kebanyakkannye masuk TEKNIK n VOKASIONAL.....diorang semua ade kemahiran boleh la lps...Mira ni,,ade ke??huxhuxhux,,kemahiran membebel ade la...hahahhaha...ermm...ok ar...Mira sudah penat..Mira sebenar nye baru balik dari slim....pegi amik cermin mata...huxhux,,..mata Mira sudah semakin rosak..lps nie tak boleh nak tanggal cermin mata...24 hours..kene pakai je..sudah seperti nenek ! kelakar gile Mira pakai cermin mata ni...huhuhu...
ok la,,bye...assalammualaikum!!!
ehhh!!sebelum Mira terlupe!
Mira sebenarnye rindu dkt kawan Mira la
#setiap malam teringat dekat dia#
huhuhuhu...
(~_~)

2 ulasan:

Syakirah Rozuan berkata...

Takpe. Susah dahulu senang kemudian (;

coki berkata...

@Syakirah Rozuan
(^_^)