selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

apalah nasib!

 
hui!! ape la nasib!!
hermm,,asyik kene tinggal je...
malam ni Mira duduk kat rumah sensorg...
hermm...eh!!ehh!!lupe plak...
ade ieda la...hahahahahhaha...
mcm biase la kalau ade ieda dkt sini,,Ape Maksudnye???
jeng...jeng..jeng.........hahahahhahaha...
mak ngan abah tak de la tu.....
dorg p umah kakak....ade urusan peribadi...
kakak suruh ikut...tp Mira tak nak..
sebab Mira malas..lps tu esk ade macam2
keje nk buat...hohoho...
hermm...k la...Mira dah tak de idea nk citer..
k bubye....
 
# sape nak isikan kekosongan dalam diri Mira ni erk?? #
# (!_!) #

Tiada ulasan: