selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

lA..lA..

"kita juga berhak untuk rasa bahagia. cuma mungkin cinta itu belum jadi milik kita. dan kadang2 kita boleh memberikan cinta sejati kpd seseorang, tapi tak semestinya org itu akan memberikan balasan cinta yang sama kepada kita.... sbb itulah walau pun aku kecewa, tapi aku cuba memujuk hatiku sendiri kerana aku pasti aku juga berhak untuk bahagia dan dicintai..."
 
petikan diatas bukan Mira yang buat erk....hoho...
jgn slh paham,,,..td Mira bukak youtube...
Mira dgr lagu "tuhan berikan aku cinta" by ayushita...
best sgt lagu dye......Mira dgr ulang2.......
petikan diatas,,adalah komen dari youtube tu ok....
 
hermm,,,ok la,,Mira nak pegi amik Ida..
malam ni dye teman Mira ...
sebab,,Mak dgn Abah balik kampung...
tinggal Mira sensorang...huxhuxhux....
ehh!!ehh!!k la...Mira pegi dulu..
bye...
 
# Doktor Amira #
# peace yoooo!!!(^_^V)#
hahahhahahaha

Tiada ulasan: