selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D
 
''kalau kau buat sesuatu tu tak ikhlas..
baik x yah buat...buang mase ko je....
baik ko p cari keje yg berfaedah sikit..
serius ak cakap ko tak jujur dgn ak...
ak tak kisah la wei,,kalau ko buat ak macam
tunggul skali pon..asalkan ko x buat ak ni
macam PEMINTA SIMPATI sudah la...
eeeeiii!!makin lame kan makin ak rase
mcm x nk :
- dekat dengan kau
- x nak dgr pon suare kau.
- x nak ckp dgn kau
- x nk tgk kau..
kau tau tak ??!
arrgggghhhh.....!!!!dah la...bertambah sakit kepala ak
kalau ingt semua ni....... (!_!)...''
 
#aku lebih suke kau yg dulu#
 

Tiada ulasan: