selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

Betul ke ?

 
''kalau dalam sesebuah hubungan tu ,
kite jgn la bahasakan diri AKU KAU...
sebab dgn bahasa mcm tu akan membuatkan hubungan tak tahan lame.."
 
"lelaki lagi suke perempuan yg cakap lemah lembut..
daripada perempuan yg cakap kasar.."
 
"perempuan suke seseorg lelaki tu , kalau
laki tu ikut ckp dye "
........................................................................................................
tp , Mira dgn dye , bahasakan AKU KAU....ok je...x de
ape ape masalah pon....Mira ni x de la lemah lembut sgt , dye ok je...
Mira x suke mengarah seseorg , melainkan untuk kebaikan dye...
 
#tak semua mempunyai perangai yg sama#

Tiada ulasan: