selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D
Bismillahhirahmannirahim!
awak , terima kasih sebab penah jadi sebahagian dari hidup saya . terima kasih juga sebab mematangkan saya . sepanjang saya dengan awak , macam-macam dugaan yang kita hadapi . masalah keluarga , kawan .. macam-macam la .. tapi, kita tempuhi dengan hati yang terbuka . kita redha apa yang dah jadi .. macam-macam dugaan kita lalui , tapi kita masih bersama . .
Awak , saya nak mintak maaf kalau sepanjang awak bersama saya , saya menipu awak , saya terbuka aib awak , atau apa-apa je la salah saya yang saya sudah buat dekat awak .. saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki .. kalau saya ada buat salah sengaja atau tak , tu pun saya mintak maaf . saya hanya insan biasa , tak lari daripada buat kesilapan .
awak , awak ingat tak , dulu awak pernah tanya saya , siapa lelaki selain abah dan abang saya yang saya sayang?awak ingat tak soalan tu?herm.. lelaki yang saya sayang selain abah dan abang saya , AWAK la. .
herm , awak , awak tau tak .. ramai orang cakap , yang saya bertuah dapat awak .. sebab awak caring and awak faham dengan perangai saya yang macam mak orang ni .. diorang cakap macam tu .. awak tau tak ? waktu diorang cakap macam tu , saya senyum je .. saya cakap dalam hati '' ye, aku la orang yang bertuah dapat dia , tapi dia??herm" .. awak bertuah ke dapat saya??herm,hanya awak saja yang tau jawapannya ..
kesimpulan dari cerita di atas
AWAK ,
terima kasih atas segalanya ,
maaf atas segala kesilapan saya ..
saya nak tarik diri dari hubungan kita .saya tahu tak ada sebarang sebab pun saya buat semua ni .tapi , ni keputusan saya . saya harap awak akan jumpa perempuan yang lebih baik dari saya .
sekian ,
ikhlas , dari Mira .
 
 

Tiada ulasan: