Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

KAU


Tak pernah aku termimpi yang
aku kan miliki dirimu si pujaan hati
kerna kau terlalu sempurna buatku
bagai  teraya tak kan bisa lembah kelamku

semalam hanya ada aku dan hati kecil ku
tapi hari ini ada aku dan kamu
kau menghidupkan semula bunga-bunga dihatiku

kau bulan yang menerangngi malam
dan kau bintang-bintang yang mengindahi gelap
kau lah penyelamat aku
dari siksa dan neraka cinta

semalam hanya ada aku dan hati kecil ku
tapi hari ini ada aku dan kamu 
kau menghidupkan semula bunga-bunga dihatiku

kau bulan yang menerangngi malam
dan kau bintang-bintang yang mengindahi gelap 
kau lah penyelamat aku
dari siksa dan neraka cinta

oooo~~~ sha..da..da..da..da..
oooo...

kau bulan yang menerangngi malam
dan kau bintang-bintang yang mengindahi gelap
kau lah penyelamat aku
dari siksa dan neraka cinta



Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers