Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

No Title !

 
 
HEY , KAU !! kau boleh ambik DIA dari AKU !
tapi , AKU tak kan pernah izinkan KAU untuk ambik ''HATI''
DIA dari AKU ... hati DIA hanya untuk AKU sorang !
KAU faham !!
..............................................................................
 
AWAK !! awak boleh tinggalkan saya ~
saya redha , , tapi saya nak mintak satu bende je dari awak ..
tolong ..! tolong ...!
tolong..! tinggalkan hati saya sekali ..
jgn bawak ia pergi bersama awak ..
................................................................................
 
k , mood Mira sekarang ni tak berapa nak ok !
rase mcm nk nangis puas2 jew ...
# nk pinjam bahu sesape ...#
#huxhuxhux :'( #

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers