Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D
Bismillahhirrahmanirahhim
''Ya Allah ,
kenapa aku masih teringat perkara yang sudah berlalu ?
dan kenapa hati ini berat untuk melupakan segalanya ?''
 
 kenapa la semua ni terjadi ,
sedangkan ianya telah pon terhenti .?
cukuplah semua penyiksaan hati ini ,
aku sudah tidak mampu untuk menanggung derita lagi .
 
kenapa semua orang selalu membuat aku teringat perkara-perkara tersebut .
semua bende tu membuatkan mutiara jernih aku ini jatuh kebumi sekali lagi .
aku selalu mengingatkan kaum hawa yang lain , supaya
jangan membazirkan mutiara jernih itu . tapi , sebaliknya aku yang buat ..
 
hari-hariku hanya di penuhi dengan tangisan dalam ketawa .
kenapa mesti begitu ?
 
*jiwang pepetang*
*hek!*
 
 
 
 

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers