Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

-_-


hai ! hoi ! hey ! huh ..SELAMAT PAGI ! SAYANG-SAYANG SEKALIAN ! ..hurmm, malam tadi mira dapat banyak mesej dari dia (banyak la kot) .. mira off fon dari pukul 8 sampai pukul 10.30 .. mira malas nak buka sebab malas nak pergi charge . hurr! mesej dia semuanya MINTAK MAAF.. hurm ? dia ada buat salah ke ? huh whatever ! .. hurm , mira reply mesej dia dengan menggunakan bahasa yang agak kasar .        ( kasar ke ?) . sorry sayang , mira tak ada niat pon nak sent mesej mcm tu ..

dalam mesej yang awak hantar tu , awak ada cakap yang saya buat awak macam tak wujud , bila awak cakap dengan saya , saya langsung tak pandang awak .. hurm , awak nak tau kenapa saya buat macam tu ? saya buat macam tu , sebab saya malu . saya kalau bercakap dengan orang saya mesty pandang mata dia . Tapi, saya tak boleh pandang mata awak , saya rasa segan yang teramat sangat . ok !  lepas ni saya akan cuba bila bersembang dengan awak saya pandang awak . ok . tu azam saya lepas ni .. haa , yang pasal tak wujud tu . awak cakap saya yang buat awak macam tak wujud ? huh ? apa semua ni awak ! bila masa saya buat awak macam tu .? maafkan saya kalau betul saya buat awak macam tu , mybe saya tak persaan dengan apa yang saya dah buat .. saya mintak maaf .saya mintak maaf juga sebab buat awak terasa , dan terambil hati . bukan niat saya nak buat awak macam tu . saya tak sengaja . 

* bila mira dah buat perangai , semua menyalahkan satu pihak , mood jadi terganggu , kerja semua tergantung . *

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers