selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

saya lagi


huhu ! kerja kursus terbengkalai ! ada sesiapa yang nak pinjamkan Mira camera tak? mira memerlukan camera dengan segera ! huhu .. ok abaikan sekejap pasal kerja kursus tu ..

hari ni mira SENTAP sangat-sangat ! , huh ada ke patut hari ni diorang buli mira .. ok ! mula-mula , masa bahasa inggeris , kitorang diarahkan ke bilik SAL .. waktu dalam bilik tu , kami tengah sedap-sedap landing , pintu tetiba terbuka .. kreeeeeeeeeee~ ... dengan rela hati , mira pon pergi laa tutup .. pastu terbuka lagi untuk kedua kali .. huh , depe suruh tutup lagi .. ok mira buat .. untuk ke tiga kali ! mira biar je .. haha , nampak tak kemalasan di situ .. ok ! yang kedua , mira di buli waktu sivik , DIA ambik buku catatan mira dengan keadaan memaksa , huh , habis berterabur semua kertas yang mira koyak .. iieee! geram rasanya .. ok ! yang ketiga , waktu dalam barisan uniform , mira di buli oleh FASIHAH dengan NAJIHAH , mentang-mentang diorang satu rumah sukan , diorang menghalau mira macam tu je , pastu sesedap je panggil mira BULAN MENGAMBANG ... iiieee geram pulak mira dekat PEOT tu .. haha .. yang keempat , mira di buli waktu balik dari sekolah , anis jatuhkan kunci motor mira dari bangunan tingkat 3 sampai kebawah , dan di bawah ada DIA .. DIA sambut kunci tu .. Then! jeng..jeng..jeng ...DIA tak bagi mira balik , dia simpan kunci tu .. jenuh mira memujuk , dah habis comel dah mira buat (haha perasan) ..lastly , dia bagi juga sebab mybe dia nampak muka mira dah terlalu penat kot .. haha ..

ok ! nampak tak disitu , hari membuli mira .. haha ... yang paling banyak buli@main-main manja DIA lah (hehe) .. ok laah , mira nak buat homework .. minggu depan ada test 1  ...
doakan mira dapat jawab dengan tenang dan tepat .. ok !


2 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

buli2 mesra tu adik...

Mira Zaini berkata...

hehe ...