selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

SPM


TAHNIAH ! buat pelajar-pelajar SPM 2012 , yang dapat result yg gempak ! yang dapat result ermmmm .. tahniah jugak , korang dah berusaha kan . mungkin korang akan dapat yang lebih baik masa akan datang . ok ! tak mau sedih-sedih. :)

nampak tak gambar kat atas tu . wink..wink .! tu la calon-calon SPM2013 . wuuuhuu . student SAINS TEKNIKAL . subjek killer FIZIK , KIMIA and ADDMATH . hehe , tak ambil biologi , sebab bukan sains tulen .hehe .. 

ujian 1 dah lepas , semuanya ok laa .. tapi ada satu subjek teruk . huhu . mira memang payah nak skor subjek tu . huhu . i need someone to help me ! .

huhu . peperangan SPM2012 telah pon berlalu .
kini perperangan SPM2013  BAKAL BERLAKU .

: DOAKAN SAYA DAN BATCH 96 BUAT YANG TERBAIK UNTUK SPM 2013 :

2 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

In Shaa Allah, kakak doakan yer...

Mira Zaini berkata...

terima kasih kakak . :)