selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

sedih dalam senyuman

ok . sekarang baru aku faham perangai kau yang sebenar . kau tak akan tegur aku kalau aku buat muka masam / marah atau sebagai nya . huh , kalau aku buat semua tu , aku yang akan  mula menegur kau , tak kisah dengan cara apa sekali pun.hey ! kau nak tau tak , aku nak menangis tadi waktu aku depan kau , kau anggap aku macam tak wujud , kau nak tau jugak tak , nak dekat sepuluh kali aku tanya kawan aku ,'' AKU NI WUJUD KE ?'' huhu .. aku faham kau , aku faham kau ..hurm , malam tadi , kenapa kau tak reply mesej aku ea ? aku baru nak mintak maaf atas semua salah aku . tapi kau tak bagi apa-apa respon . hurmm, aku terus dan terus berfikiran positive ..mybe kau tak ada kredit atau kau sibuk ..hurmm

Tekad untuk esok : besok , mira nak cuba menyibukkan diri , nak jauhkan handfone dari mira .. 


Tiada ulasan: