Daisypath Anniversary tickers
selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

TAK PATUT !

 
ehemm! ehem!! hye ! acano hari ni ? ok , ok  ke k0 , k0 ? hekhek!
hari ni Mira tak pegi sekolah , hehe , ponteng sekolah sehari *sehari je*
Mira teman Nurul*kakak saya* pegi daftar kursus bahasa inggeris dekat kelana jaya ..
waktu teman kan dia daftar , lecturer dia datang tegur Mira ..
aii say menn! dia cakap bahasa orang putih daa ! hahaha ...
Mira paham apa yang dia cakap , tapi bila nak jawab soalan dia tu yang kantaoi tu*B.I saya 'cemerlang'* ..
hehehehe , . at the same time*tetibe* , makcik-makcik kat situ pon teggur Mira ,
 
Makcik : dari mana ni ?
Saya : perak .
Makcik : o0o ,.
Saya : emm.~
Makcik : SPM dapat berapa?
Saya : *toink ! toink ! kelu lidah nak cakap *
 
Mira ni nampak macam budak dah lepas SPM ke?
aishh ! form 4 pon belum habis lagi la ..
tak patut ! tak patut !..
eemm , ok la .. that all for today ..
bye !
 
*saya happy bila awak happy*
 
 

Tiada ulasan:


Daisypath Happy Birthday tickers