selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

lupa

 
hye !! emm, ni entry kedua untuk hari ni ...
tadi mira buka fb , usha-usha status orang ,
terbaca plakk status dia ..
sekali baca , agak sedih ..
dua kali baca , mira boleh terima...
*rasanya status dia tu untuk mira , *
malam ni mira duduk dekat umah sensorang ,
hanya di temani youtube+facebook+blog n buku addmath ...
haiyooo !! kenapa la hati ni tak boleh nak lepas kan dia..
*mira dia dah boleh lupe kan ko laa! ko lupekan je la dia tu!! ,
ko akan menderita bile tgk dia dgn pompuan lain !! *
(T_T) .....
 
*saya pon akan cuba untuk lupakan awak *

Tiada ulasan: