selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

Jogging


huihui .. kaki siapa ni ? ^^ sepetang bersama anis . kami nak buang tabiat meronda besout ni , dengan cara kami berjalan kaki , pusing-pusing kawasan rumah mira .. selalunya , moto bawa kami , tapi hari ni , tanpa menggunakan kenderaan , kami berjalan sampai penat . sebenarnya kami ni nak jogging .. tapi apakan daya , tak mampu , kami berjalan je la ( nmpk tak betapa berat nya badan , sampai tak larat nak lari ) ^^ .

tengah seronok-seronok berjalan sambil berlari anak , hujan turun membasahi bumi (wooyooo! ayat dia) .. habis kami basah .. anis kelam kelibut lari  .. mira cool je , sebab mira suka main hujan .dah lama tak main hujan ..(nampak tak kebudak-budakannya di situ) .. kami buat dua kali pusingan , bersamaan 4 pusing padang sekolah SMK(FELDA)BESOUT (yeke?) hehe .. untuk kali pertama tak penat sangat , masuk pusingan kedua , kami dah goyang lutut .. haisshh! penat sikit ..

huhu , penat macam mana sekali pun , kami tetap dah capai target kami .. 2 pusing D .. tiada ronda-ronda dah ..^^ ..

Penulisanku :
Mira zaini




Tiada ulasan: