selamat datang ke blog MIRA yang tak berapa nak cun nie..hope korang enjoy !! (^_^) M'D

musykil !

huaaarrggghhhh !!! huhuk .. kenapa la dengan mira malam ni ? ..  tak ada hala tuju dah .. hurmm ..nak nangis ada , nak marah ada , nak . . . .hurm .. malam ni mira bosan sangat , mesej dengan DIA , kejap je .. mira call DIA , angkat pon tak .. tup tup kata nak tidur .. ok fine ! DIA pening katanya .. mira tak kisah . huh ! aishh ! tak tau laa , semenjak dua menjak ni DIA banyak mengingatkan mira tentang kenangan kami yang dulu-dulu .. bila dia tak tanya , mira ingat .. bila dia tanya , hurmm , garu kepala mira langsung tak ingat . kenapa ? tu tandanya kami tak lama ke ? huhu .. mira sedih sebab buat DIA kecewe , mira tak nak hilang DIA .. huhu .. aishh , kenapa laa dengan aku malam ni ? ..

2 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

istighfar banyak2 ek dik... zikir...moga tenang...

Mira Zaini berkata...

urmm ... :)